top of page

חווית בת מצווה במשחק קבוצתי - עשו זאת בעצמכם

חוסר הוודאות של הקורונה, הביאה משפחות רבות להחליט על חגיגות אירועים בדרך אחרת. ניסיון לחסוך בתקציב. אז 'מפרשים' מצאו את הפיתרון בשבילכם. פעילות מגבשת קבוצתית בטבע כקבוצות או קפסולות במונחי הקורונה. ולכמה אנשים זה מתאים? כמה שמתחשק לכם וכמה זה עולה? במחיר שלא תאמינו.

מאות שקלים בודדות וסגרת הפעלה מדהימה בעצמכם.


 

הן התקשרו שבת המצווה התבטלה כבר מספר פעמים והפעם החליטו לעשות מעכשיו בת מצווה בחוויה לכל נשות המשפחה.

הן ביקשו אחד ממסלולי המשחקים האינטראקטיביים שלנו עם עדיפות ליער. אז... האמת שאת משחק יער שוהם שתוכנן להשקה בשבוע הבא להקדים לפיילוט בת מצווה.


אז קיבלנו מידע על מספר המשתתפים, על הילדה ואת המשחק האינטראקטיבי שפתוח לכולם הפקנו עבור ילדת בת המצווה. חוויה של ניווט חיפוש הקשבה לעצמנו בגיבוש קבוצתי משימות וחוויות.


כשעה וחצי של פעילות מהנה מגוונת ואישית.


והמחיר אתם שואלים? בשבוע הקרוב מחיר ההשקה - 75 ש"ח למשפחה

מחיר הכנת משחק משפחתי אישי- בהתאם לחבילות המוצעות 300-700 ש"ח. לתחנה.


במשחקים קבוצתיים צוות התמיכה שלנו נמצא בגיבוי ומענה לשאלות.



מפה לשם בלוח זמנים כמעט בלתי אפשרי יצאנו עם הפעילות 'פורצות דרךך' לכבוד בת המצווה, היה מרגש לראות את הקהל הסקרן משתתף במשימות, בחידות ובצילומים, גם אלה שהיו קצת עסוקים בדיבורים נהנו מהשיח על התוכן הויזואלי והנשים המדהימות.



איך עושים את זה לבד?

האמת שלרוב כשאנחנו מעורבים קצת יותר קשה לנו להסתכל מבחוץ. אבל כמובן כל משפחה בפני עצמה ומה שמתאים לה. נסו להבין מה החלום של הילדה, מה הרצון שלכם ומה התקציב שלכם ותנסו לראות באלו אופציות אתם נפגשים. מחכים לשמוע מכם על חוויה משפחתית באופן עצמאי או מודרך.

אם טרם הורדתם את הקבצים לברכות ודרשות בר/בת מצווה- מוזמנים להיכנס לאתר


מפרשים הינה חברה להפקת אירועים ותוכן בתחומי עיסוק מגוונים- חברות, מועצות ועיריות, בתי ספר ולקוחות פרטיים.


82 צפיות0 תגובות
bottom of page